Nyheter v. 50 - ??

Yikes, är det vecka 50 nu? Eeep.

Jaha.

Okay.

Ja, gällande mitt projektarbete så går det framåt:

1. Animatic (yaaay. Inte helt 100% färdig, men nu måste den väl visas upp...):
     http://media.putfile.com/The-Fox-and-the-Rowan-berries-Rough-Storyboard
2. "Frames per second" definerat - 18.
3. Animationsprocessen är påbörjad.
4. Bakgrunderna kommer också så smått.
5. Min skådespelare är definitivt vald.

Vad mer är det jag bör säga? Jag vet inte... Men jag tror att jag framöver inte kommer att uppdatera regelbundet. Det kommer att bli rätt så enformigt: "Ja, och den här veckan så fortsatte jag att animera..."
Så, det jag kommer att göra är att uppdatera när jag har något att uppdatera med. Till exempel när jag har en färdig scen eller liknande.

Nu ska jag återvända till Flash.
See ya when I see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0