Nyheter v. 46 - 47

Ja, det går rätt så snabbt att fylla i loggboken för de här två veckorna; inte särskilt mycket har ju hänt, som vanligt.

MEN mina storyboards är nu AVSLUTADE! :D
De är färdiga och nästan spikade gällande timing och liknande, tyvärr så kan jag fortfarande inte visa min animatic eftersom jag kom på att jag saknar en hel del saker. Ljudeffekter och en röst åt Fox till exempel, men de ska förhoppningsvis dyka upp under v. 48 nu, så att jag kan visa upp min animatic innan den veckan är slut. Jag hade kunnat posta den nu, men det är möjligt att man inte fattar hela handlingen om man inte har vissa ljud med i bakgrunden och inte har arbetat med dess storyboards dagarna i ända som jag, haha.

Faktiskt så har SB-sessionen varit officiellt avslutad i mer än en vecka nu, men eftersom v. 47 var ett h****te så har jag inte ens rört Projektarbetet igen förrän idag (ikväll). Manuset har också förändrats en aning. Jag skickade med alla 3 versionerna i handledarmailet - Version 2b är det som gäller!

Nu börjar det närma sig själva animeringen snart... Oj, oj, oj...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0