Och vi fortsätter... v. 40 - 41

Logg nummer 2! Något försenad, men det kan inte hjälpas när man samtidigt skulle skriva en viss debattartikel... (Dåligt planerad? Jag? Never!)

I alla fall, den största nyheten är väl onekligen att jag nu befinner mig på en ny blogg. Blogspot beslöt sig för att vara oschysta och inte låta mig komma åt (b)loggboken där så det är väl lika bra att strunta i dem och pröva något annat. Tydligen är det exklusivt för Gmail/Google-folk att använda deras service nuförtiden.

Nåja, det är väl bara att gå vidare.

När det gäller själva Projektarbetet så har väl en del saker hänt sedan sist. Inte fantastiskt mycket, men det är i alla fall igång - manuset är i princip färdigt, jag vet hur jag vill att min huvudkaraktärs definitiva design ska se ut och min storyboard är påbörjad. Jag har också satt en absolut deadline för filmen: till den 28:e mars ska allt vara färdigt för visning. Själva animeringen ska äga rum mellan November - Februari/början av mars och storyboarden ska vara färdig till vecka 45. Ungefär så mycket har jag planerat.

Så fort jag kommer på ett smidigt sätt att göra det på ska jag väl publicera mitt manus också, men tills dess så har jag en bit concept art att skryta med - http://fc36.deviantart.com/fs36/f/2008/277/1/c/Drama_makes_Fox_go___Bla____by_KanuTGL.jpg - det kommer mer, var så säker på det. Och där har vi också Fox, min huvudperson/räv.

Uhm... ja. Mer har jag väl inte riktigt att säga. Nästa inlägg blir till vecka 42 och då ska det väl förhoppningsvis finnas något ordentligt att rapportera.

Här är förresten den gamla bloggen: http://glproductions.blogspot.com/

Aaand back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0