Död åt Adobe Premiere!

Snacka om antiklimax.

Hela filmen är färdig och finns där, i perfekt skick, i Adobe Premiere, men jag kan inte exportera den.

Jag försökte i 6 timmar igår - det går inte.

Alltså ser det ut som att det kommer ta ytterligare en vecka att få allting färdigt... Jag har försökt med allt och de enda alternativ som nu återstår är att antingen försöka sätta ihop allting i Flash (vilket kommer ta väldigt, väldigt lång tid) eller på något sätt få med mig alla filer till skolan så att jag kan försöka med den versionen av Premiere istället... och då kommer jag inte ha tid att göra det förrän nästa vecka. Fy *** vad jag är arg och ledsen över det här.

Lösningar finns det säkert, men det känns inte särskilt roligt just nu kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0